Nə axtarırsan?

Müştəri hüquqları

  • Malların (işlərin, xidmətlərin) və onların istehsalçısının, icraçısının və satıcısının sərbəst seçilməsinə;
  • istehlak etdikləri malların (işlərin, xidmətlərin) lazımi keyfiyyətdə olmasına;
  • malların (işlərin, xidmətlərin) təhlükəsizliyinə;
  • malların (işlərin, xidmətlərin) miqdarı, çeşidi və keyfiyyəti haqqında dolğun və düzgün məlumat əldə etməyə;
  • qanunvericilikdə nəzərdə tutulan hallarda, lazımi keyfiyyəti olmayan, habelə, insanların sağlamlığına, həyatına təhlükəli olan malların (işlərin, xidmətlərin) vurduğu zərərin ödənilməsinə;

 

  • Lazımi keyfiyyətli mala dəyişdirməyi;
  • Satış qiymətini uyğun məbləğdə azaltmağı;
  • Malın qüsurlarının icraçının (satıcının, istehlakçının) hesabına aradan qaldırılmasını və ya qüsurların aradan qaldırılması üçün istehlakçının və ya üçüncü şəxslərin çəkdiyi xərclərin əvəzinin ödənilməsini;
  • Malın, həmin mala uyğun digər modelli (markalı, tipli və i.a.) mal ilə, dəyəri yenidən hesablanma şərti ilə əvəz edilməsini;
  • Müqavilənin ləğv edilməsini və çəkdiyi zərərin ödənilməsini.
  • Müştərinin eləcə də, aldığı mala görə çek və ya sənəd tələb etmək hüququ vardır.

Faydalı Linklər

>